Realizacja dostaw na terenie Polski odbywa się za pomocą firm spedycyjnych: Rohlig Suus (www.suus.com), Pocztex (www.pocztex.pl), DPD (www.dpd.com.pl) lub PEKAES (www.pekaes.pl)

Koszty transportu

Koszty wysyłki naliczają się po przeniesieniu produktu do koszyka i są uzależnione od gabarytów i wagi przesyłki.

Poniżej znajdują się orientacyjne koszty transportu, przy płatności z góry, w zależności od typu produktów:

Skrzydła drzwiowe drewniane, ościeżnice, listwy maskujące – 180 zł brutto przy zamówieniu do wartości 6000 zł brutto. Dla zamówień powyżej 6000 zł brutto realizowanych jednorazowo i opłaconych z góry transport gratis!

Schody strychowe – 1 sztuka 60 zł.

Drzwi stalowe zewnętrzne - 180 zł za paletę. Liczba na palecie – do 8 sztuk. Dla zamówień powyżej 6000 zł brutto realizowanych jednorazowo i opłaconych z góry transport gratis!

Dostawy za pobraniem możliwe są tylko dla zamówień nie przekraczających 3000 zł brutto. Zawsze wymagana jest zaliczka w wysokości 50% wartości zamówienia. W przypadku produktów realizowanych na indywidualne zamówienie (malowane, olejowane, postarzane) wymagana jest płatność 100% wartości zamówienia z góry.

Przesyłki wrażliwe na uszkodzenia są przez nas odpowiednio spakowane. Wszelkie uszkodzenia przesyłki należy sprawdzić przy kurierze i niezwłocznie sporządzić protokół szkody. Potwierdzenie kurierowi przesyłki bez sporządzenia protokołu oznacza, że przyjęli ją Państwo w stanie nienaruszonym, a to oznacza utrudniony proces reklamacji usług przewozowych. Protokół, przeważnie spisuje kurier, lecz Państwo go autoryzują podpisem i mogą go poprawiać lub żądać skorygowania. Stłuczki i uszkodzenia transportowe są sporadyczne lecz stresujące, więc abyśmy mogli szybko zrealizować reklamację i nadać nowy towar prosimy o zastosowanie powyższego.

Śledzenie przesyłki

Po złożeniu zamówienia produkty najpierw są produkowane lub kompletowane, a potem transportowane do sortowni firmy kurierskiej. Po opuszczeniu sortowni, uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymają Państwo od nas wiadomość e-mail z numerem listu przewozowego oraz linkiem do śledzenia przesyłki. Ważne! Funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć ok 24 godzin, a w wyjątkowych przypadkach nawet 48 godzin, aby link zaczął działać.

Czas dostarczenia przesyłki

Dostawa zamówienia trwa od 2 do 7 dni roboczych. Powiadomimy Państwa mailowo lub telefonicznie o terminie dostawy.

Niedostarczona paczka

Jeśli przesyłka nie została doręczona z powodu nieobecności Odbiorcy pod wskazanym adresem dostawy, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, jednak kolejne doręczenie jest dodatkowo płatne (opłata wynosi 35% kosztów transportu podanych w zamówieniu).